PERLUKAH SAYA BERLAJAR "SELF DEFANCE"

Cara yang terbaik untuk menyiapkan diri untuk melawan atau  penyerang adalah wajib untuk mengambil sebuah kelas pertahanan diri. Kami ingin memberikan anda semua bergerak yang tepat dalam satu tindakan, tetapi anada perlu berlajar beberapa perkara yang anda hanya perlu belajar di orang.

Kelas pertahanan diri "Self Defance" yang baik boleh mengajar anda bagaimana untuk mengawal situasi keadaan dan sehingga anda boleh memutuskan apa yang anda harus lakukan. Kelas pertahanan diri juga boleh mengajar teknik-teknik khas untuk memecahkan genggaman seorang penyerang dan perkara-perkara lain yang boleh anda lakukan untuk mendapatkan diri. Sebagai contoh, penyerang biasanya menjangka bagaimana mangsa mereka mungkin bertindak balas - itu menendang ke pangkal paha atau suntikan kepada mata, misalnya. Kelas pertahanan diri yang baik boleh mengajar anda cara-cara untuk mengejutkan penyerang anda dan menangkapnya. Selain itu salah satu perkara yang terbaik untuk mempelajari seni mempertahankan diri adalah adalah keyakinan diri. Perkara terakhir yang anda mahu berfikir tentang semasa serangan, "Bolehkah saya benar-benar menggunakan taktik pertahanan diri?" Ianya lebih mudah untuk mengambil tindakan kecemasan jika anda sudah mempunyai beberapa kemahiran.
Kelas pertahanan diri perlu memberi anda peluang untuk mengamalkan pergerakan anda. Jika anda mengambil kelas dengan seorang rakan, anda boleh terus mengamalkan satu sama lain untuk menyimpan pergerakkan baru dalam fikiran anda lama selepas kelas berakhir.

No comments:

Post a Comment